Od danas zaključane cijene: Na ulazu nekih prodavnica još nema plakata sa proizvodima
Od 15. decembra do 15. marta u Federaciji Bosne i Hercegovine kreće projekat “Zaključana cijena” za 40 i više proizvoda. To znači da će trgovci, koji dobrovoljno učestvuju u ovom projektu, imati proizvode sa spiska po maksimalno određenim maloprodajnim cijenama koje se neće moći mijenjati u naredna tri mjeseca.
Projekat počinje od danas i ekipa Faktora obišla je neke prodavnice u popodnevnim satima i nismo nigdje vidjeli da su na ulazu u prodavnice postavljeni plakati sa fotografijama artikala.
Trgovine koje učestvuju u ovom projektu trebaju imati na ulaznim vratima plakate sa spiskom sniženih cijena proizvoda, te naznačenom starom i novom cijenom proizvoda.
Do sada je 13 firmi potpisalo protokol o učestvovanju u projektu “zaključavamo cijene” a to su:
YimoR d.o.o, UTD BEST d.o.o., Konzum d.o.o., Merkator d.o.o., Bingo d.o.o., Hoše komerc, Amko komerc d.o.o., Dobrinja d.o.o., Ronot d.o.o., Naš Market d.o.o., Deny Prom d.o.o., Madi d.o.o. i Namex d.o.o.