Iskustvo iz SBK: Jedna cijena na polici, druga na kasi
Redakciji portala Binfo.ba javio se čitalac iz Novog Travnika koji se požalio na neusklađenost cijena u trgovini “Best”.
“Danas u trgovini Best na polici jedan artikl košta 1.95 KM a na kasi 2.75 KM, razlika 80 kf. Sitnica, ali koliko samo kupaca, osoba koja nemaju redovna primanja, penzionera. Vratio sam se poslije u trgovinu Best i rekao im za to, kažu izvinite, sad ćemo vam vratiti razliku od 80 kf. Naravno uzeo sam 80 kf i na izlazu iz trgovine jedna žena je prosila, dao sam njoj, nije mi za tih 0.80 KM, gore mi je što su me napravili budalom po ko zna koji put. Već par puta mi se ovo dešava, ali hajde sve mislim neke greškice radnika ili same politike trgovine “Best”. Još nekoliko osoba se žalilo za istu stvar samo što su u pitanju drugi artikli”, rekao je A.Bešo iz Novog Travinika za Binfo.
Zakonom o zaštiti prava potrošača na nivou BiH, za neusklađenost pri formiranju, isticanju i pridržavanju cijena pravno lice, odnosno vlasnik trgovačke radnje u kojoj je izmanipulisan kupac, biće kažnjen iznosom od 2.000 do 10.000 konvertibilnih maraka, ukoliko potrošač prijavi prevaru s cijenama.
binfo.ba