H&H Fruit iz Bugojna na svjetskom sajmu “Biofach 2012”
U periodu od 15. do 18. februara ove godine, u Njemačkom gradu Nürnbergu održat će se svjetski sajam ekološke poljoprivrede i proizvodnje, ”Biofach 2012”.
Biofach predstavlja vodeću svjetsku izložbu organskih proizvoda i idealnu priliku za upoznavanje međunarodnog tržišta organske hrane, uvid u glavne svjetske trendove organske proizvodnje, prerade, marketinga i edukacije.
Na ovom sajmu, čiji pokrovitelji su IFOAM (Međunarodna federacija pokreta za organsku proizvodnju) i BÖLW (Udruženje proizvođača organske hrane) učestvovat će 2500 izlagača, te oko 45 000 stručnih posjetilaca iz 130 zemalja svijeta.
I naša zemlja se nalazi na listi prisutnih izlagača, a bugojanska firma “H&H Fruit” kao jedna od predstavnica proizvođača organske hrane u Bosni i Hercegovini.
Kompanija “H&H Friut” proizašla je kao posljedica proširenja osnovne djelatnosti privrednog subjekta “HEKO” doo Bugojno, a orjentisana je na primarnu i sekundarnu poljoprivrednu proizvodnju, te agroturizam. Osnovne aktivnosti vezane za poljoprivrednu proizvodnju podrazumijevaju voćarsku, stočarsku, ratarsku i povrtlarsku produkciju.
Ovo je prvo učešće H&H Fruit-a kao izlagača na Biofachu, a predstavit će se sa uzorcima osušenih organskih proizvoda iz njihovog asortimana: brusnica, borovnica, smrekova boba, divlja jabuka i šipurak, te gljive: lisičarka, vrganj i smrčak.
Osim H&H Fruit-a, ovom međunarodnom sajmu će prisustvovati još devet kompanija iz BiH: “Smrčak” doo iz Zvornika, “Bionatura” doo iz Breze, “Halilović”doo iz Ilijaša, “K+G+K” i “Arome” doo iz Mostara, “Ekomozaik” doo Šekovići, te “Elmar” doo, “Elmar Aroma Care” doo i “Anđelić” doo iz Trebinja.
Navedene firme izlagači će imati priliku da kolektivno predstave BiH, odnosno njene prirodne potencijale i organske proizvode, a za organizaciju ovog prezentiranja je odgovorna Vanjskotrgovinska komora BiH u saradnji sa USAID-SIDA-FARMA projektom i SIPP-om.
H&H Fruit se nerijetko nalazi u ulozi izlagača na različitim privrednim sajmovima i svako predstavljanje je doprinijelo boljem poslovanju kompanije, uspostavljanju novih poslovnih kontakata, ali i prikupljanju mnogih ideja i informacija koje doprinose kvalitetnijem i uspješnijem radu. Ova kompanija uspješno plasira svoje proizvode na domaćem, ali i stranom tržištu, a prisustvo i izlaganje na ovogodišnjem Biofach-u svakako bi trebalo povoljno utjecati na poslovanje, veću saradnju i uspostavu kontakata sa stranim klijentima.
(bug.ba)