
Gdje građani BiH putuju za Prvi maj: Jedna destinacija postaje sve popularnija
Ove godine, 1. maj pada na četvrtak pa će neradni dan u našoj zemlji biti i u petak, 2. maja, što je idealna prilika za one koji su željni odmora i putovanja.
Iz putničke agencije Fibula naveli su da je Antalija uobičajena popularna destinacija koju biraju turisti. Ljetna sezona zvanično počinje 1. maja, a prvi let zakazan je već za 28. april. Letovi su odavno popunjeni, a već godinama je popularna i Hurghada.
“Pored toga, imamo Jadran, koji je više za ljude koji nemaju sedmodnevni boravak, odnosno koji ne mogu uzeti godišnji odmor od sedam dana. Oni idu na Jadransko more, tj. na kompletno hrvatsko i crnogorsko primorje. Ono što ljudi načelno traže je Istanbul – individualni aranžmani. Ove godine nas je iznenadilo i što je pohvalno jeste Dubai, program koji Fibula ima u svojoj ponudi – četiri noćenja i sve”, kazali su iz Fibula Travela za Klix.ba.
Smatraju da će se zainteresovanost za putovanje u Dubai nastaviti tokom ostatka ljetne sezone zbog povoljne cijene, iako se ne preporučuje ljeti putovati u Dubai zbog visokih temperatura. Ukoliko bude bilo potrebe, Fibula Travel će i tada imati ovu ponudu u svom aranžmanu.
Iz Sol Azura su rekli da se ove godine mogu pohvaliti da je svih 15 destinacija koje su imali u ponudi rasprodano mjesec dana ranije.
“Uvijek su najtraženiji Istanbul, Pariz i Barselona rasprodani u rekordnom roku. Što se tiče ostalih destinacija koje su u ovom periodu popularne, a opet i cjenovno atraktivne su Dubai, Maldivi, Hurghada i Antalija. Aranžmani koji nisu tako česti, ali su dosta traženi za praznični period su Andaluzija i Kapadokija”, naveli su.
Mnogo su tražene i neizostavne city break ture evropskih metropola – Praga, Beča, Budimpešte, Milana, Venecije te Azurne obale.
“Za nešto mlađe generacije u ponudi smo imali Prvomajski festival Zrće, koji se održava na Pagu. Zaljubljenici krstarenja su imali priliku bukirati prvi MSC Armonia polazak iz Splita, koji će kroz sezonu ići svake subote. S obzirom na to da je evidentan rast cijena, mi smo nekako uspjeli sve to izbalansirati, što i pokazuje prodaja prazničnih aranžmana”, zaključili su.