Na Rostovu održana prva radionica projekta pod nazivom „Medijska Akademija turizma 2011/2012“
Danas je u Bugojno, tačnije Etno selu „Babići“ – Rostovo, održana prva radionica multidisciplinarnog projekta pod nazivom „Medijska Akademija turizma 2011/2012“, uz predavanja iz oblasti turizma, medija, kulturnog menadžmenta i marketinga.
Cilj ovog projekta bio je okupiti što više stručnjaka iz medija, marketinga i kulture koji će svojim iskustvom i znanjem doprinijeti edukaciji turističkih djelatnika, kao i korisnika turističkih usluga.
Ovim projektom se također nastoji poboljšati ukupna slika , te unaprijediti promocija naše turističke ponude što bi naravno rezultiralo većim brojem turističkih posjeta.
Prvo predavanje i otvaranje programa upriličio je Bugojanac, Jasmin Duraković kroz Power point prezentaciju projekta na temu ,, Kako napraviti priču, kome je predstaviti i kojim kanalima?”
Duraković je u svom izlaganju istakao važnost medijskih projekata i turizma kroz promociju i marketing.
Veoma zanimljiva izlaganja za prisutne goste svakako su bila i prezentacije postojećih kapaciteta objekta Etno selo Babići i prezentacija postojećih turističkih projekata Općine Bugojno, u kojima su istaknute ljepote ovih mjesta i raznovrsnosti koje nude turistima , kao i želja da se i na ovaj način skrene pažnja na ljepote koje posjeduje grad Bugojno i Etno selo „Babići“ – Rostovo.
Zatim su uslijedila izlaganja Drage Marića( tema: Koliko je bitna definicija vizije I misije projekta /firme), Zorana Binanovića(tema: Turizam BiH), Mirsada Čatića(tema: ljudski resursi u turizmu), Jusufa Hadžifejzovića( tema: kultura i turizam) i izlaganje Adia Sarajlića, novinara Federalne televizije.
Posebnu pažnju prisutnih privuklo je izlaganje Mahera Al’Osta na temu (Internet vs Tv-digitalni marketing).
Al’Osta je u svom izlaganju istakao šest prednosti interneta u odnosu na televiziju(precizniji, interaktivniji, povoljniji validniji,efikasniji i trajniji), te prikazao oglašavanje na internet portalima putem reklamni banera, PR tekstova, foto i video sadržaja.
Al’Osta je također prikazao i pet prednosti facebooka nad googlom, a to su : Interesi bolji od ključnih riječi, fotografija=1000 riječi, prijatelji fanova su V.prijatelji, jednom član, zauvijek član, i dodatna vrijednost-sadržaji.
Na kraju večeru upriličena je rasprava na temu ,,Šta napraviti na konkretnom primjeru Etno sela Rostovo i Općine Bugojno?” a prezentatori su bili Maher Al’Osta i Hamid Kurjaković.
Prisutnima je na kraju prikazana i prezentacija vina i sira Vinarije Ostojić.