JU Treća osnovna škola Bugojno: Konkurs za prijem radnika u šk. 2023/24. godini
Na osnovu Saglasnosti Ministarstva obrazovanja broj: 03-30-1/2024-126-1 od 3.4.2024, Odluke broj:239/24 od 30.4.2024. godine, JU „Treća osnovna škola“ Bugojno raspisuje
K O N K U R S
za prijem radnika u šk. 2023/24. godini
Administrativni radnik – 1 izvršilac, na određeno vrijeme, na 12 mjeseci
Kandidati trebaju dostaviti:
- Prijavu sa kraćom biografijom, adresom stanovanja, kontakt telefonom, e-mail adresom, naziv radnog mjesta za koje se prijavljuje, spisak dokaza koje prilaže i svojeručni potpis
- Diplomu o završenom odgovarajućem stepenu obrazovanja. Kandidati trebaju dostaviti dokaz/diplomu u pogledu stručne spreme predviđene Zakonom o osnovnoj školi SBK-a, Pedagoškim standardima za osnovne škole u SBK-u i Nastavnim planom i programom za osnovno obrazovanje,
- Izvod iz matične knjige rođenih,
- Uvjerenje o državljanstvu,
- Uvjerenje o položenom stručnom ispitu ( ako kandidat ima položen stručni ispit).
Poslove administrativnog radnika može obavljati lice koje je završilo IV stepen (birotehnička škola, upravna škola, gimnazija, ekonomska ili srodna škola).
Administrativni radnik u okviru 40-satne radne sedmice obavlja sljedeće radne zadatke:
- Sastavlja prijedlog finansijskog plana i prati njegovu realizaciju
- Vodi evidenciju ulaznih i izlaznih računa
- Vrši sravnjavanje stanja nakon izvršenog godišnjeg popisa odnosno inventura.
- Učestvuje u radu inventurne komisije,
- Vrši knjiženje po analitici
- Vrši uplate i isplate preko blagajne
- Izrađuje godišnje, kvartalne i mjesečne operativne planove rashoda i izdataka Škole i prati odobrene operativne planove rashoda i izdataka Škole
- Priprema i dostavlja podatke o plaći, toplom obroku i prevozu zaposlenika i podatke o obustavama
- Unosi podatake za radnike kroz sistem Porezne uprave FBiH
- Prati vlastite prihode i uplate prema izvodima, te eventualno preknjižava u slučaju pogrešnih uplata
- vodi svu potrebnu dokumentaciju za prijavu poreza radnika i sarađuje sa Poreznom upravom u obavljanju poslova:
- prati i sprovodi Zakon o finansijskom poslovanju, Zakon o računovodstvu, Zakon o knjigovodstvu, Zakon o trezoru, Zakon o izvršenju budžeta i druge zakonske propise donijete na osnovu zakona iz ove oblasti;
- vrši obračun i isplatu vanjskih saradnika uz svu potrebnu dokumentaciju priprema finansijske izvještaje o finansijskom poslovanju škole za organe upravljanja, statistiku, Ministarstva i Vladu SBK;
- Obavlja poslove ažuriranja i čuvanja arhive i ostale dokumentacije škole
- Vodi kartice zaposlenika, vođenje evidencije o provedenom radnom stažu zaposlenika, bolovanja i dr.
- Obavlja administrativno daktilografske poslove iposlove kopiranja dokumenata za potrebe škole
- Koordinira sa direktorom, pedagogom, sekretarom i ostalim zaposlenicima škole
- Vrši organizovanja narudžbi i nabavki
- Obavlja i druge administrativne poslove po nalogu direktora
Pored općih uslova predviđenih Zakonom o radu („Sl. novine FBiH“, broj: 26/19,89/18), kandidati trebaju ispunjavati i uslove u pogledu stručne spreme propisane Zakonom o osnovnoj školi (”Sl. novine SBK”, broj: 11/01, 17/04), Pedagoškim standardima za osnovne škole („Sl novine SBK“, broj: 8/05), Nastavnim planom i programom i dopunom Nastavnih planova i programa.
Prednost pri zapošljavanu, pod jednakim uslovima, imaju kandidati koji ostvaruju prava u skladu sa Zakonom o pravima boraca i članova njihovih porodica, Zakonom o pravima porodica šehida i poginulih boraca, ratnih vojnih invalida i demobilisanih boraca FBiH, Zakonom o posebnim pravima dobitnika najvećih ratnih priznanja i odlikovanja i članova njihovih porodica koje dokazuje dostavljenim uvjerenje/potvrda o statusu po osnovu dopunskih prava boraca i članova njihovih porodica u skladu sa Zakonom.
Svi navedeni dokumenti moraju biti originalni ili ovjerene kopije ne starije od 6 mjeseci.
Konkurs ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja obavijesti o raspisivanju konkursa u dnevnim novinama i objave punog teksta konkursa na stranici Službe za zapošljavanje SBK.
Komisija za provođenje Javnog konkursa obavijestit će kandidate čija dokumentacija nije potpuna, blagovremena i uredna, putem e-maila ili telefona navedenim u prijavi.
Kandidati koji ne pristupe ispitima u zakazano vrijeme, smatrat će se da su odustali od prijave na Javni konkurs.
Kandidati koji u bilo čemu ne postupe po navodima Javnog konkursa biće isključeni iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
Sa kandidatima koji ispunjavaju uslove navedene konkursom obavit će se pismeno testiranje i intervju.
Pismeni dio ispita polaže se u vidu testa. Pitanja iz pismenog dijela ispita odnose se na opće znanje kandidata, znanje iz oblasti radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Kandidati koji polože pismeni dio ispita polažu i usmeni dio ispita (intervju). O terminu održavanja usmenog ispita, kandidati će biti blagovremeno obavješteni, putem e-maila ili telefona navedenim u prijavi.
Kandidati koji budu izabrani, dužni su u roku od 7 dana dostaviti ljekarsko uvjerenje nadležne zdravstvene ustanove o psihofizičkoj, radnoj sposobnosti te nalaz pretrage na zarazne bolesti i ovisnosti, koji ne mogu biti stariji od šest mjeseci.
Prijave dostaviti isključivo putem pošte Komisiji poslodavca u zatvorenoj koverti, na adresu Treća osnovna škola Bugojno Jaklić V br.2; 70230 Bugojno, obavezno sa naznakom ”Ne otvaraj – prijava na konkurs“ i naznakom rednog broja pozicije na koju se kandidat prijavljuje.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na broj telefona 030/251-701 u periodu od 10:00 -14:00h ili na e-mail škole: trosjaklic@hotmail.com.
direktorica škole
Dedić Lejla, s.r.